Tisdag, bokläsning, dokumentär och biobiljett
Godkväll! Hoppas er tisdag varit bra. Här har man varit på radion. Där jag läst i boken The lost world och har nu bara ett kapitel kvar av boken så kommer läsa klart den imorgon. Det har tagit tid att … Fortsätt läsa Tisdag, bokläsning, dokumentär och biobiljett
Kopiera och klistra in denna URL på din WordPress-webbplats för att bädda in
Kopiera och klistra in denna kod på din webbplats för att bädda in