Tisdag, bokläsning, dokumentär och biobiljett

Godkväll! Hoppas er tisdag varit bra. Här har man varit på radion. Där jag läst i boken The lost world och har nu bara ett kapitel kvar av boken så kommer läsa klart den imorgon. Det har tagit tid att … Fortsätt läsa Tisdag, bokläsning, dokumentär och biobiljett