Onsdag och utläst bok

Godkväll!

Hoppas er onsdag varit bra. Här har man varit på radion där jag läst ut boken The lost world av Michael Crichton. Recension kommer i helgen. Då jag ska på bio imorgon och slutar tolv på radion då bion börjar ett. Var på radion mellan 10-15. Så när klockan var tre så avslutade jag datorn och tog en promenad ner till centralstationen för att där ta bussen hem.

Här hemma har jag ätit middag. Efter det så har jag duschat och tvättat håret. Ikväll har jag kollat på dokumentären People magazine investigates på hbomax.

Idag när jag kom hem så hade upptäckte jag att blomman slagit ut mer än vad den hade gjort igår. Den verkar trivas i det där fönstret.