
Idag har jag varit så galet trött. Däremot var jag på radion mellan 10-15 där jag skrivit på recensionen av filmen Disclosure day. Jag tror att jag kommer publicera den imorgon här på bloggen. Som jag skrivit så har jag varit så galet trött att jag hade problem att koncentrera mig. När jag slutade vid tre så gick jag till närmsta busshållplats och där tog jag bussen till Rosendal. Där var jag in på hemköp och handlade det jag behövde och hade sett att hemköp hade erbjudande på en ska jag nästan hade slut på hemma.
Väl hemma har jag ätit middag. Vilket var potatisbullar och lignonsylt till. Efter det så har jag duschat. Sen har jag kollat på filmen Wicked då jag var trött och behövde någon film jag kunde se utan att behöva anstränga huvudet. Jag hoppas verkligen att jag vaknar upp piggare imorgon för såhär trött har jag inte varit på väldigt länge.. eller om jag är på väg att bli sjuk…..












