Veckans bästa v.25

Nu är det dags att åter sammanfatta förra veckan i en lista här på bloggen

Min mest gillade bild/video på instagram denna vecka:

Mitt mest lästa inlägg denna vecka:

Veckans mående:

Veckan har varit bra. Därmeot var helgen lite för varm för min smak och det skulle behövt åska. Annars var veckans höjdpunkt att jag såg filmen Disclosure day på bio på torsdagen.

Antal steg: 34 646 steg

Bio besök: 1 styckenDisclousre day

Veckans låt/video:

Torsdag och bio

Godkväll!

Hoppas er torsdag varit bra. Här har man haft en bra dag. Jag var på radion men bara mellan 10-12. Då jag skulle på bio. Innan jag slutade så visade det sig att en av handledarna hade gjort en jordgubbstårta som både var gluten fri och laktosfri. Så innan jag gick därifrån så åt jag en liten bit. Det var väldigt gott. När klockan var tolv så avslutade jag datorn och gick till närmsta busshållplats då jag inte vågade lita på vädret. Så tog bussen till dragarbrunn och klev av där. Sen gick jag till filmstaden. Där köpte jag en påse ahlgrens bilar och en monster att ha som dryck och godis till filmen Disclorsure day.

När jag gick in till salongen så hade jag inte höga förväntningar då jag har känt att denna film har känts väldigt hypad. Sen brukar det vara så att om andra tycker en film är väldigt bra så har man själv inte gillat den. Däremot kan jag säga att detta är nog den första filmen där jag verkligen förstår varför den har fått sådana bra recensioner. Detta är helt klart en av de bästa filmerna jag sett detta år såhär långt. Recension kommer men jag har inte bestämt om jag kommer skriva den i helgen eller om det blir nästa vecka. Jag har en bokrecension jag ska skriva i helgen.

Tisdag, bokläsning, dokumentär och biobiljett

Godkväll!

Hoppas er tisdag varit bra. Här har man varit på radion. Där jag läst i boken The lost world och har nu bara ett kapitel kvar av boken så kommer läsa klart den imorgon. Det har tagit tid att läsa denna bok men det har varit värt det. Så nu få man se vad för bok jag kommer läsa efter denna. Jag var på radion mellan 10-15. Så när klockan var tre så avslutade jag datorn och tog en promenad ner till centralstationen för att där ta bussen hem.

Här hemma har jag tittat på dokiumentär som heter People magzine ivestigates på hbomax. Sen har jag även köpt en biobiljett till filmen Disclosure day. Jag ska se den på torsdag och den börjar redan klockan ett. Så jag kommer sluta vid tolv på radion och om det är väder så kommer jag gå från radion till bion men regnar det så tar jag bussen. Lägger in trailern till filmen nedanför.

Förresten har en av mina blommor börjat slå ut och än så länge har det kommit en blomma men det är flera andra knoppar som är på väg att slå ut. Lägger in en bild ovanför på blomman.