
Godkväll!
Hoppas er tisdag varit bra. Här har man varit en stund på radion mellan 10-11.30. Då jag hade sagt till att jag skulle sluta tidigare då jag hade bokat biobiljett. Så vid 11.30 så avslutade jag datorn och sen tog jag en promenad till filmstaden. Däremot fick jag vänta i ca tio minuter då de öppnade 12.00.
Innan bion började så köpte jag en Avatar combo då man fick köpa en mugg och en stor popcornbägare som var fylld med popcorn för 249kr. Sen köpte jag också en monster energidryck. Som faktiskt räckte hela filmen
Så 12.30 var det dags att återvända till Pandora en tredje gång för att se filmen Avatar: fire and ash. Filmen var 3 timmar och 17 minuter lång men den kändes inte så lång och jag kan säga så mycket att den ivar mycket bättre än den andra filmen som heter Avatar: the way of water. Däremot kommer jag vänta tills imorgon med att börja skriva recensionen.
Sen jag kom hem har jag ätit middag vilket var ris och kyckling med currysås. Efter det så har jag kollat på serien Outlander säsong ett. Kommer fortsätta kolla på det tills jag ska sova ikväll.









