
Tänkte avsluta Januari månad med att utvärdera både de mål jag hade och även vad jag hade för prioriteringar för Januari månad. För vad är livet utan mål så man har något att kämpa för.
Mina mål och prioriteringar för Januari månad var:
Mina mål:
- Spela in minst 1 program på radion i min serie Filmpodden
- Gå en promenad per dag
- Må bra både psykiskt och fysiskt
Mina prioriteringar är:
- Lyssna på kroppen när den säger ifrån
- Att kunna se på tv utan mobil eller dator
- Att försöka vara i nuet
Mål 1:
Jag spelade in ett program. Det programmet handlade om Jursassic era. Alltså de tre Jurassic park filmerna och Jurassic world filmerna. Här kan du lyssna på programmet.
https://www.radiofyris.se/podcast/filmpodden-jurassic-era/
Mål 2:
Jag har försökt gå en liten promenad varje dag jag varit frisk. Som ni vet så blev jag sjuk och var borta från radion i en vecka. Så då var det att vila och bli frisk. Har däremot efter gått en promenad varje dag då jag har gått från radion ner till centralstationen.
Mål 3:
Jag har mått bra fysiskt under stora delar av månaden förutom veckan då jag fick feber så var hemma från radion en vecka. Har mått bra psykiskt i slutet av månaden men i början hade jag problem med kraftig ångest.
Prioriteringar:
Jag har försökt att lyssna på kroppen när den säger emot än och tagit det lugnt då kroppen känts trött. Det har inte gått så bra med att kunna se tv utan dator eller mobil. Att kunna vara i nuet känns det som jag har blivit blivit bättre nu i slutet på månaden då jag har mått bättre psykiskt.








